onsdag 2. mai 2012

Fant ingen ny unnskyldning. Så her er en ny liste

Innimellom har det seg sånn at jeg blir overrasket over hvor flink jeg er. Dette er e en slik dag. I dag gikk jeg bort til hyllene med nyankomne bøker og der står det titler jeg ikke husker at jeg har bestilt. Og så mange ukjente kan jeg nesten ikke å ha sett i disse hyllene før. Og det verste er at de 7 første titlene på denne siden skulle jeg ønsket at jeg kunne ha lest allerede i går. Mark Kalesniko kjenner jeg riktignok fra før etter å ha lest  hans Mail Order Bride i fjor. Videre den japanske grafiske romanen Onward to Our Noble Deaths om det å være soldat i den japanske hæren under Annen verdenskrig og ettersom jeg forstår bygget på  Mizuikis egne opplevelser.  Og den helt ukjente serien Who is jake? utgitt på Image Comics. Og så er det noen gamle kjente med serier som er litt annerledes enn vanlig.
Sarah Oleksyk: Ivy
Amir & Khalil: Zahra`s Paradise
Mark Kalesniko: Freeway
Renaud Dillies: Bubbles & Gondola
Natalie Nourigat: Between Gears
Jim Henson, Jerry Juhl/Ramon K Perez: Jim Henson`s tale of Sand
Emi Lenox: Emitown: A Sketch Diary
Jeff Lemire: Sweet Tooth: Endangered Species vol.4
Terry Moore: Echo: The Complete Edition
Joss Whedon/Micaheal Ryan: Runaways: Dead End Kids vol. 8
Terry Moore/Humberto Ramos: Runaways: Dead Wrong vol.9
Terry Moore/Takeshi Miyazawa: Runaways: Rock Zombies vol. 10
Kathryn Immonen/Sara Pichelli: Runaways: Homeschooling vol. 11
Mark Smylie: Artesia: A Field           bok 2
Taljanjancic/Runberg: Hammerfall: Elivågors väktare album nr. 3
Sanchez Abuli/Jordi Bernet: The Complete Torpedo vol.  4
Nathan Edmondson/Tonci Zonjic: Who is Jake Ellis?
Garth Ennis/Jacen Burrows: Crossed
David Lapham/Javier Barreno: Crossed vol. 2
Alan Moore/Jacen Burrows: Neonomicon
Warren Ellis/Paul Duffield Freakangels vol. 1
Warren Ellis/Paul Duffield Freakangels vol. 2
Warren Ellis/Paul Duffield Freakangels vol. 2
Shiceru Mizuiki: Onward to Our Noble Deaths
Eiji Otsuka/Housui Yamazaki: The Kurosagi Delivery Service vol. 12
Rian Hughes, I. Foss: Hardware: The Definitive SF Works of Chris Foss

Ingen kommentarer: