tirsdag 31. mai 2016

Vel, helt uten oppfordringer. En liste!

Denne listen består i stor grad av titler Image Comics og Avatar. De fire første er nok en bekreftelse på hvor mange virkelig gode titler Image gir ut. Copperhead og Pretty Deadly skal jeg komme tilbake til og Paper Girls er Vaughan`s forsøk på å lage en serie for en yngre del av det annet kjønn.


Kelly Sue Deconnick/Emma Rios: Pretty Deadly: The Shrike

Brian K Vaughan/Cliff Chiang: Paper Girls vol. 1

Jay Faerber/Scott Godlewski: Copperhead vol. 1

Jay Faerber/Scott Godlewski: Copperhead vol. 2

Jeg vet ikke om det er fordi at nå har også jeg sett Star Wars episode VII, men dragningen mot den mørke siden har blitt sterkere. Og disse seriene fra Avatar er bekmørke og ikke for alle.

Alan Moore, Si Spurrier/Fernando Heinz: Crossed + 100 vol.2

Warren Ellis/Jacen Burrows: Scars

Warren Ellis/Gianluca Pagliarani: Ignition City

Garth Ennis /Diverse: War Stories vol. 3

Garth Ennis/Facundo Percio: Caliban

Kieron Gillen/Caanan White: Über vol. 2

Kieron Gillen/Diverse: Über vol.3

Grant Morrison prøver å gjøre for Wonder Woman som han tidligere har gjort for Superman og Batman. Uten helt å lykkes umiddelbart med det.

Grant Morrison/Yannick Paquette: Wonder Woman: Earth One


Samling nummer fire av Miracleman viser hvordan en serie går fra være briljant til genial. Og etter denne kommer det jeg itte har lest. Oh, lykke!!!

Neil Gaiman/Mark Buckingham: Miracleman: The Golden Age

Om Deadpool vil jeg ikke si noe om før jeg har sett filmen.

Daniel Way/Diverse: Deadpool: The Complete Collection vol.2

The Ark ser bare helt fantastisk ut der den åpner med en mann i gammeldags dykkerdrakt, midt i en ørken og slepende på Arken.

Stephane Levallois: The Ark

Chester Brown går til bibelen for bedre å forsvare det han fortalte oss i Paying for it.


Chester Brown: Mary wept over the feet of Jesus

Ingen kommentarer: