tirsdag 20. august 2013

One of those (few?) days

2011 var det året hvor det ble bestilt inn flest tegneserietitler til Stavanger bibliotek. Alt i alt kom det rundt 150 titler og det er vel ikke all verdens mye, men allikevel litt. En god del av disse fikk jeg faktisk lest og jeg har til gode å skrive noe om dem alle. Noe jeg heller ikke har gjort med de som kom hit både før og etter og som jeg òg har lest. Dermed er jeg fremme ved dagens dilemma.
Jeg kommer ikke på en eneste serie jeg kunne skrevet noe nesten vettugt om. I hvert fall i dag. Det er ikke helt sant, men de seriene jeg kunne ha skrevet om er så omfattende og det ville blitt så mange innlegg om hver at jeg utsetter det. Og de fleste må jeg også lese på nytt. Men så var det at i morgen er atter en dag, jeg har fri og har flere nyinnkjøpte serier liggende uleste der hjemme.

Ingen kommentarer: