tirsdag 8. mai 2012

For seint, for seint i år igjen !

På lørdag var det igjen Free Comic Book Day og her er en gjennomgang av de forskjellige titlene som ble delt ut:  http://www.comicsbeat.com/2012/05/05/free-comic-book-day-2012-reviews/  Selv holdt jeg på å glemme det ut og kom rimelig sent ned til Outland. Heldigvis var det ennå nok titler igjen slik at jeg ikke trengte å gå skuffet derfra. De titlene jeg ikke fikk tak i var alt fra DC/Vertigo(og det var i år bare 2!) og den 48 siders innbundne boken fra Archaia Entertainment vist ovenfor. Og så må det ha vært noe fra Dark Horse jeg ikke fikk med meg.

Jeg må nevne The Censored Howard Cruse med sine hyppige sladder pr. side. Årets varp var en Carl Barks historie jeg ikke har lest tidligere. Og 2000 AD`s Free Comic Book Day utgave som viser at denne 35 år gamle tittelen fremdeles er en av de beste. De andre 24 heftene jeg grabbet med har jeg ikke lest, men bare bladd igjennom. Og det som slår meg var at det som ble presentert i år ikke var blant det mest spennende. Hele tre titler med The Avengers var litt i meste laget selv om filmen hadde USA premiere dagen i forveien. Og serien med Burt Ward i hovedrollen var milevis unna i kvalitet sammenlignet med fjorårets The Mis-Adventures of Adam West. Allikevel skal jeg ikke klage (for mye).

Ingen kommentarer: